Dag 3, Yosemite Park - Reisverslag uit Coarsegold, Verenigde Staten van Yvonne Mullekom - WaarBenJij.nu Dag 3, Yosemite Park - Reisverslag uit Coarsegold, Verenigde Staten van Yvonne Mullekom - WaarBenJij.nu

Dag 3, Yosemite Park

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

29 Juli 2014 | Verenigde Staten, Coarsegold

Dag 3 (29 juli 2014) San Francisco - Yosemite National Park
Vandaag zijn we begonnen met onze meet en greet om 8.00 uur. Een aardige reisleidster heeft ons nog het een en ander uitgelegd over onze reis en gezorgd dat de Pink Jeep Tour in Las Vegas definitief vastgelegd is. Hierna zijn we vertrokken naar Golden Gate Park in San Francisco. Na ons bezoek aan dit mooie grote park hebben we onze reis voortgezet richting Yosemite NP. Rijdend door het ruige Amerikaanse land met al die echt typisch Amerikaanse trucks arriveren we om 15.00 uur bij ons hotel Chukchansi Gold Resort in Coarsegold. Wow, wat een mooi en groot hotel met casino. En wij vinden dit casino al mega, dus wat zal er ons nog te wachten staan in Las Vegas. Nadat we ingecheckt hebben en op onze kamer komen is het weer wow. Een mooie grote kamer met prachtig sanitair. Jammer dat we hier maar 1 nacht verblijven. Dan gaan we naar Yosemite National Park ligt Mariposa Grove. Hier kun je echte big trees bewonderen en hier staat ook de 64 meter hoge Grizzly Giant, de oudste boom van dit bos. Het is een reuze sequoia. Natuurlijk zijn we deze boom en nog meer van deze soort gaan bewonderen. We moesten hiervoor 0,8 miles wandelen. Een makkie voor ons. En niet alleen grote bomen in dit park maar ook hele lieve schattige kleine eekhoorntjes. Dan is het inmiddels al 18.30 uur en gaan we richting hotel. Maar eerst nog even eten in een echt amerikaans eettentje. En dan arriveren we rond 20.30 uur bij ons hotel, lopen nog even door het casino en dan lekker rusten.

• 30 Juli 2014 - 09:41

Lianne:

Ik ben nu al heel benieuwd naar jullie foto's tot morgen :-) met het volgende reis verslag

• 30 Juli 2014 - 10:17

Sjaan Meeuws:

leuk dat alles zo goed verloopt en wat zal je veel te zien krijgen fijn is dat
    groetjes opa en oma

Verslag uit: Verenigde Staten, Coarsegold

Rondreis USA

rondreis door het westen van Amerika (San Francisco, LA)