San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Yvonne Mullekom - WaarBenJij.nu San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Yvonne Mullekom - WaarBenJij.nu

San Diego

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

15 Augustus 2014 | Verenigde Staten, San Diego

Vandaag weer op tijd uit de veren en ontbijten. Om half 8 al weer klaar om aan te rijden naar San Diego. Hier hebben we vandaag afgesproken in Sea World met Maikel en Tamara. De reis verloopt weer vlot en prima, Onderweg nog een groot windmolenpark gezien en de cable train (in Palm Springs). Rond 10 uur zijn we bij ons hotel en checken we alvast in. Daarna rijden we meteen door naar Seaworld. Een erg leuk park waar we na de Orkashow even moeten zoeken maar waar Maikel en Tamara ons uiteindelijk als eerste vinden. Na even wat te hebben bijgepraat zijn we de rest van de dag met zijn allen door het park gelopen. Na de orka show zijn we richting de beluga orka’s en de ijsberen gelopen. Deze zaten allemaal in een groot verblijf. Vervolgens hebben we nog wat pinguïns gezien. Om ervoor te zorgen dat niet iedereen stil bleef staan en het dus te druk zou zijn was er binnen een lopende band gemaakt waar je op moest gaan staan en zo kon je alle pinguïns zien. Omdat het toen alweer bijna half 3 was wilden we naar de zee leeuwen show gaan kijken. Helaas was het hier al vol en konden we niet meer naar binnen. We zijn toen naar de piranha (attractie) gegaan. Hier stond wel bij dat je nat kon worden maar aan de mensen te zien die eruit kwamen kon het wel meevallen dachten wij, NIET DUS!!!. Druipend kwamen wij natuurlijk de attractie uit en de rest van de dag zijn we met zijn allen nat geweest. Gelukkig scheen de zon. We zijn om verder op te drogen de volgende zee leeuwen show gaan kijken. Deze hebben we ’s avonds nog een keer gezien en bleek weer compleet anders te zijn. Na de zee leeuwen show zijn we naar een achtbaan gegaan die tussen de manta’s door ging en hebben we nog een circus show in het water bekeken. Het was toen al wat later en de zon begon langzaam onder te gaan. Na nog een keer de zee leeuwen show gezien zijn we ook nog naar de avondshow van de orka’s gegaan. Deze was ook weer helemaal anders, erg leuk.

Om de dag gezellig af te sluiten zijn we met Maikel en Tamara nog een hapje gaan eten bij een mexicaans restaurant. Heerlijk gegeten. Daarna is het tijd om terug te gaan naar ons hotel, wat ligt aan zee. Jammer dat we hier maar 1 nacht zijn, want morgen vertrekken we weer naar Los Angeles.

• 16 Augustus 2014 - 00:39

Ilonka :

Super om jullie belevenissen te lezen, volgens mij hebben jullie echt alles bekeken wat er te zien is geniet van jullie laatste dagen. Groetjes ingrid

• 16 Augustus 2014 - 08:58

Lian:

Super dag zo te lezen
    Ik hoop morgen ook nog het laatste verslag te zien en ja dan zit helaas jullie reis er al weer op
    Geniet nog van de laatste dag
    Groetjes

Verslag uit: Verenigde Staten, San Diego

Rondreis USA

rondreis door het westen van Amerika (San Francisco, LA)