de heenreis - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Yvonne Mullekom - WaarBenJij.nu de heenreis - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Yvonne Mullekom - WaarBenJij.nu

de heenreis

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

28 Juli 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Op 27 juli is het dan zover, de reis naar Amerika gaat beginnen. Om half 5 gaat de wekker en maken we ons klaar om weggebracht te worden naar het vliegveld door opa en Tamara. Dit was erg vroeg voor ons allemaal. Na ongeveer 1,5 uur in de auto gezeten te hebben kwamen we aan op Schiphol en hebben we afscheid genomen van de twee chauffeurs. Inmiddels binnen op Schiphol zagen we meteen dat we vertraging hadden van een uur, dit was een tegenvaller aangezien we 3 uur van te voren moesten inchecken en nu langer moesten wachten.

Na een aantal uur wachten en een rondje gelopen te hebben op het vliegveld, was het tijd om door de douane te gaan. Gelukkig werd niemand van ons verder gecontroleerd en ging alles goed. Het vliegtuig was nog wat later klaar omdat het nog niet schoongemaakt was, maar om 11:15 was het dan zover we gingen de lucht in voor een reis van 11 uurtjes.

De reis is erg goed verlopen. Allemaal lekker geslapen of op het schermpje een film of tv programma gekeken. Toen we aankwamen moesten we wel even wennen aan het tijdsverschil omdat het in San Francisco 9 uur eerder is dan in Nederland. Dit wilde zeggen dat we nog een hele dag moesten terwijl het in Nederland al avond was. Het inchecken duurde erg lang omdat er bij iedereen een irischeck en vingerafdruk scan gedaan moesten worden. Nadat dit allemaal gebeurd was mochten we een auto gaan uitzoeken en zijn we naar het hotel gereden. Dit ging allemaal goed. Daarna zijn we een kijkje gaan nemen in San Francisco

• 29 Juli 2014 - 14:23

Lianne :

fijn om te horen dat jullie goed aangekomen zijn
    genieten nu

• 29 Juli 2014 - 16:22

Francé:

Hey vakantiegangers,

Fijn dat alles zo goed is verlopen. Heel veel plezier daar!

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

Rondreis USA

rondreis door het westen van Amerika (San Francisco, LA)